Casos Seleccionats
1) METODOLOGIES INNOVADORES
1.1. ApS, ludificació i ABP
- L’aprenentatge basat en problemes (ABP) a la Facultat de Medicina de la Universitat de Girona
1.2. Noves metodologies per a nous processos d’aprenentatge
- Projecte INSPIRE3. Universitat Politècnica de Catalunya
2) AVALUACIÓ
2.1. Sistemes i programes d’avaluació
2.2. Instruments i models d’avaluació
3) TIC
3.1. Millores educatives a través de recursos digitals
3.2. Eines TIC per la docència
4) PRÀCTIQUES EXTERNES
4.1. Relació universitat-societat
- Desenvolupament de la formació dual a la Universitat de Lleida
4.2. Reflexió sobre les pràctiques externes
També et pot interessar
-
La Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET) de la UdL se suma a la incorporació de la metodologia Aprenentatge Servei (ApS) als treballs de final de grau (TFG), després que l'any passat se'n presentessin dos a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS), un sobre Aprenentatge...
-
La Xarxa d’Aprenentatge Servei de les Universitats Catalanes i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques publiquen la "Guia 3: Profiguració, aprenentatge servei i relacions intergeneracionals". Els autors d'aquesta nova guia, Fidel Molina-Luque (Universitat de Lleida), Deli Miró-Miró...
-
La Xarxa d’Aprenentatge Servei de les Universitats Catalanes i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques publiquen la "Guia 2: Aprenentatge servei i pràctiques curriculars en els Graus d’Educació". Les autores d’aquesta nova guia, M.Teresa Fuertes (Universitat Internacional de Catalunya)...
-
L’Associació Catalana d’Universitats Públiques, amb la col·laboració de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, publica la cinquena edició del portal de bones pràctiques d’innovació docent de les vuit universitats públiques catalanes. Amb aquesta nova edició, el portal...