Notícies

La Universitat d’Andorra i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques reforcen la col·laboració universitària entre Catalunya i Andorra

L’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP) i la Universitat d’Andorra (UdA) han signat un conveni de col·laboració institucional amb l’objectiu de reforçar els vincles acadèmics, de recerca i de transferència del coneixement.


Aquesta aliança vol promoure l’intercanvi de bones pràctiques, facilitar la mobilitat estudiantil i docent de les universitats catalanes membres de l’ACUP i l’UdA, i impulsar projectes conjunts de recerca que donin resposta als reptes compartits. Tot plegat, des del compromís amb la qualitat, la transparència i el servei al bé públic que caracteritza les universitats públiques de Catalunya i Andorra. L’acord també contribuirà a promoure conjuntament l’ús de la llengua catalana a nivell acadèmic.


Amb una durada prevista de cinc anys, el conveni obre noves línies de col·laboració en àmbits com la qualitat educativa, la governança i la gestió universitària i l’accés universal al coneixement.

Últimes novetats

Agenda d'ACUP

Subscriu-te a la nostra Newsletter

En enviar aquest formulari, acceptes rebre informació sobre les notícies, activitats i novetats d’ACUP, i la nostra política de privacitat. Pots donar-te de baixa en qualsevol moment.