Notícies

Les Institucions d’Educació Superior; actors clau per a assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible

Què pot fer l’educació superior per assolir una educació de qualitat per a tothom? Els dies 8 i 9 d’octubre del 2015, representants de 29 països del món van discutir i esmenar a Barcelona el document que defineix el rol que l’educació superior haurà de desenvolupar en l’Agenda2030 de les Nacions Unides.

A partir d’aquesta conferència, una sèrie de conclusions i recomanacions van ser fetes per la comunitat d’educació superior per tal de desenvolupar noves mesures i activitats de promoció en el marc de l’Agenda2030. Els assistents van destacar la importància de les institucions d’Educació Superior com a actors clau per a l’assoliment dels SDGs i “van acollir amb satisfacció la inclusió de les universitats en l’SDG4, expressant el seu compromís en augmentar la consciència sobre la nova agenda en les seves institucions.

L’ACUP i GUNi (Global University Network for Innovation) van col·laborar en l’organització d’aquesta conferència, coorganitzada juntament amb l’Associació International d’Universitats (IAU) i la Fundació Jaume Bofill, reforçant el compromís en la creació de sinergies i compartint bones pràctiques en relació als desafiaments globals en matèria d’educació centrats en l’Agenda post-2015.

 

Últimes novetats

Agenda d'ACUP

Descobreix què fem a
ACUP

Informació rellevant, posicionaments i activitats del sistema universitari.

Subscriu-te a la nostra Newsletter

En enviar aquest formulari, acceptes rebre informació sobre les notícies, activitats i novetats d’ACUP, i la nostra política de privacitat. Pots donar-te de baixa en qualsevol moment.